A Microsoft Office termékcsalád különböző verziójú levelezőprogramjai között látszólagosan nagy eltérés van, de egy új postafiók beállítása nagyon hasonlóan történik. A beszúrt képernyőfotók az MS Office 2010-es verzióhoz készültek.
|
Első lépésként a Fiókbeállítások opciót kell elérnünk, melyeket a fő Információk oldalmenü Fiókbeállítások alpontjában található meg. Ez a 2007-es verzió esetén az Eszközök menüben volt megtalálható. |
|
A következő ablakban rögtön az E-mail fülön belül kezdünk, ahol csak az Új gombot kell megnyomnunk. |
|
Alapértelmezésként a felső opció lesz kiválasztva, ahol több üres mező fogad minket, de ezekkel ne foglalkozzunk. A harmadik opciót jelöljük ki, avagy a "Kiszolgálóbeállítások vagy további kiszolgálótípusok kézi megadása" pontot, majd Tovább gombot nyomjuk le. |
|
Itt semmit sem kell változtatnunk, csak Tovább. |
|
A következő ablakban megadjuk a
- Teljes nevet
- E-mail címünket
- Fiók típusa IMAP
- Bejövő üzenetek kiszolgálója: mail.mik.uni-pannon.hu
- Kimenő üzenetek kiszolgálója: mail.mik.uni-pannon.hu
- Felhasználónév a teljes email cím
- Jelszó pedig a fiókhoz tartozó jelszó
Ezzel még nem vagyunk készen, kattintsunk a További beállítások gombra!
|
|
A "Kimenő levelek kiszolgálója" fület nyissuk le, ahol jelöljük be a "A kimenő levelek kiszolgálója (SMTP) hitelesítést igényel" opciót, a többi beállítási lehetőséget pedig hagyjuk úgy, ahogy van alaphelyzetben. |
|
Ezek után a "Speciális" fület nyissuk le, ahol a "Kiszolgáló portszámai" részen belül a következőek legyenek beírva / kijelölve:
majd nyomjuk meg az OK gombot. Ezzel visszatértünk az előbbi ablakba, ahol már semmi mást nem kell tennünk, csak a Tovább gombot választanunk, majd Befejezés-t és készen is vagyunk az új postafiók beállításával!
|