Kedves Hallgatók!
A Pannon Egyetem Műszaki Informatikai karán lehetőségetek van ingyenesen hozzáférni Microsoft és VMware szoftverekhez. A szolgáltatást aktív státuszú hallgatók vehetik igénybe. Figyelem! A Kivuto rendszere esetén a hozzáférések félév után lejárnak, ha a hallgató státusz nem marad aktív.
Microsoft szoftverek esetén kövessétek az alábbi lépéseket:
1. Írjátok be a böngészőbe a következő címet: https://azureforeducation.microsoft.com/devtools
2. A rendszer bejelentkezést fog kérni. Amennyiben rendelkeztek MS fiókkal, lépjetek be vele, amennyiben nem, hozzatok létre egyet.
3. A hozzáférés aktivációjához szükségetek van egy kari e-mail címen keresztül megerősítésre. Az ehhez szükséges levelet a rendszer a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre fogja kiküldeni. A fiókba érkező leveleket a rendszer az adott felhasználó Központi Címtár Azonosítójához (start.uni-pannon.hu) rendelt privát email címre fogja továbbítani. A Microsoft ide küldi az aktivációs linket, melyre kattintás után már tudjátok használni az Azure hozzáféréseteket. Ha a levél nem jön meg, illetve nem tudtok belépni ebbe a fiókba, keressétek meg a kari rendszergazdákat a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen keresztül és írjátok le a problémát.
VMware szoftverek esetén:
- Írjátok be a böngészőbe a következő címet: http://msdn.mik.uni-pannon.hu. Innen egy átirányítás segítségével lehet eljutni a Kivuto nevű szoftver disztribútor cég szoftver letöltő site-jára. Fontos, hogy ide csak és kizárólag azok tudnak bejelelenkezni, akiket a webáruház kari adminisztrátora hozzá rendel a rendszerhez (félévenként, a Neptunból legyűjtött lista alapján általában legkésőbb a félév kezdést követő hónap elejént feltöltésre kerülnek az aktív státuszú hallgatók).
- A lap tetején rá kell kattintani a "Bejelentkezés" menüpontra.
- Ha nincs még aktív regisztrációtok kattintsatok a "Regisztrálás" gombra és adjátok meg a felhasználóneveteket. Itt a Neptun kódot kell beírni a mezőbe. Mivel a rendszer érzékeny a kis és nagybetűk közti különbségekre, ügyeljetek rá, hogy a Neptun kódotokat nagybetűk segítségével adjátok meg. Kattintsatok ezek után a "Folytatás" gombra. Ha az MSDNAA adminisztrátor rögzített a rendszerben, mint aktív státuszú hallgatót, akkor egy űrlapot tölthettek ki a személyes adataitokkal, e-mail címetekkel, továbbá megadhattok egy általatok használni kívánt jelszót. Ha a "Folytatás" gombra kattintás hibát jelezne, akkor nincs aktív hallgatói státuszotok, vagy nem szerepeltetek az aktív hallgatók között.
Utóbbi esetben és bármely probléma esetén keressétek meg e-mail-ben a kari adminisztrátort az alábbi címen:
- Kiss Krisztián | Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.